جنگ سرد خيلي هم سرد نيست! مرور خاطرات جنگ
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 25
نویسنده : مولوی


جنگ سرد خيلي هم سرد نيست!
مرور خاطرات جنگ
توسعه دهنده: Treyarch

ناشر: Activision

ژانر: تيراندازي اكشن اول شخص

بستر: Xbox 360، PS3، DS، Wii، PC

وقتي بازي‌هاي دنباله‌دار يكي پس از ديگري با موفقيت روبه‌رو مي‌شوند و سطح بازي تا حد فوق‌العاده‌اي بالا مي‌رود، هر يك از آنها با موجي از انتظارات همراه است.

عمليات سياه (Call of Duty: Black Ops) نيز از اين قاعده مستثني نيست و توانسته تا حد بسيار زيادي انتظارات را برآورده كند.

كمپين بازي پر است از گيم پلي هيجان‌انگيز و متفاوت كه خوب توانسته‌اند خط اصلي بازي را حفظ كنند. بازي چند نفره آن نيز با چند قابليت جديد عرضه شده است. بازي آموزشي اوليه آن نيز طوري طراحي شده كه تازه‌كارها هم بتوانند در كنار حرفه‌اي‌ها به خوبي از بازي لذت ببرند. عمليات سياه را مي‌توان يكي از پرقابليت‌ترين بازي‌هاي عرضه‌شده در تاريخ بازي‌هاي كامپيوتري دانست كه بدون شك يكي از بهترين بازي‌هاي اكشن تيراندازي امسال هم خواهد بود.

كمپين تك‌نفره بازي در دهه 60 ميلادي مي‌گذرد و فضا، فضاي جنگ سرد در نواحي‌اي چون كوبا، روسيه و ويتنام است. شما در نقش اصلي بازي يك عامل نهاني و موثر هستيد كه قرار است ماجراهاي شما در بازي تكه‌هاي پازلي باشد كه به پيشبرد داستان كمك مي‌كند. داستاني كه توسط بازداشت‌كنندگان شما روايت مي‌شود و قرار است از همين طريق از شما بازجويي كنند. هر مرحله از بازي در يك خاطره مي‌گذرد و اين ماموريت‌ها به آرامي لحظاتي را خلق مي‌كنند كه داستان را كاملا اريجينال مي‌كند. نگاه و ديد گنگ شما از ماجرا كه بايد آنها را به ياد بياوريد و همچنين جلوه‌هاي ويژه و صداگذاري فوق‌العاده اين لحظات، گاهي اوقات حتي در وسط ماموريت نيز پيش مي‌آيد و حس عجيبي از عدم قطعيت در روايت را منتقل مي‌كند كه هم غافلگيركننده است و هم لذت‌بخش.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: